TOP 25 Alimente ard eficiente grăsimi

Natura este bine făcută! Într-adevăr, în loc să vă supuneți unor diete restrictive și să încercați diete fad, uneori la fel de periculoase și periculoase pentru sănătatea dvs., cel mai simplu mod ar fi să integrați în dieta dvs. o selecție dealimente care ard natural grăsimi ?

Ieșiți din creme, pastile și alte ceaiuri din plante dietetice! Descoperă primele 25 de alimente care te vor ajuta în mod natural să slăbești, să-ți stimuleze metabolismul, să îți perfecționeze silueta și să-ți controlezi foamea.

Clasamentul cu 25 de alimente arde grăsimile naturale

fructe

Fructele sunt una dintre cele mai bune surse de mâncare care arde grăsime. Pe lângă faptul că sunt plin de vitamine esențiale pentru sănătatea dvs. bună, unele dintre ele conțin proprietăți eficiente și formidabile de ardere a grăsimilor!

Bine de știut:

Cu toate acestea, aveți grijă cu unele fructe care conțin mult zahăr și s-ar putea să nu fie potrivite pentru o abordare a scăderii în greutate.

Garcinia Cambogia

Garcinia Cambogia este, fără îndoială, cel mai cunoscut aliment de ardere a grăsimilor, dar și cel mai cunoscut eficace. Adevărat campion la arderea grăsimilor, acest fruct din Asia are și el fluture flămândă, foarte util pentru combaterea kilogramelor nedorite. Este datorită conținutului său ridicat din acid hidroxitric (AHC) că Garcinia Cambogia poate arde grăsimea cu ușurință. Multe studii efectuate pe animale arată că AHC împiedică celulele grase să păstreze grăsimea. Cu alte cuvinte, este posibil să mănânci dulce fără să păstrezi grăsime.

Vânzare flash: OFERTA dvs. Garcinia Cambogia!

Am putut să negociem cu partenerul nostru câteva sticle de Garcinia Cambogia GRATUIT ! O sticlă vă permite să faceți un tratament timp de 30 de zile.

Oferta este însă limitată (am putea negocia doar câteva zeci de sticle pentru cititorii noștri). Pentru a primi cura gratuită Garcinia Cambogia de 30 de zile, pur și simplu accesați pagina promo făcând clic pe butonul de mai jos.

Bine de știut:

Acest fruct este greu de găsit în Occident, cel mai simplu mod de a-l consuma sub forma de suplimente alimentare naturale. Aveți grijă să apelați la suplimente 100% naturale și compuse doar din extract de Garcinia Cambogia.

Mărul

Suprimantul apetitului și arderea grăsimilor, laudele nu se usucă pentru a califica acest fruct care este purtat peste tot cu sine. pectină că conține permiteeliminați grăsimile ingerate și pentru a oferi o senzație rapidă de îndestulare, limitând astfel năpârlirea.

De consumat de preferință crud cu pielea (bogat în vitamine și fibre), puteți adăuga și scorțișoară (alte alimente arde grăsimi) pentru mai multă aromă. În plus, mărul conține doar foarte puține zaharuriîl puteți mânca fără moderație!

Perele

Considerat un aliment bun arde grăsimi, pere, bogat în fibre solubile, furnizează un senzație de sațietate și asta, mult timp după ce l-am mâncat. Prin includerea în dieta sa, își reglează apetitul, absoarbe mai puține calorii și este plin de energie. Parul este, de asemenea, cunoscut pentru a preveni anumite tipuri de cancer și pentru a îmbunătăți sistemul imunitar. În plus, conține puține zaharuri.

ananasul

Cu siguranță unul dintre cele mai bune fructe pentru a slăbi, ananasul este bogat în vitamina C, magneziu și bromelinăenzimă digestivă și antiinflamatoare care se găsește în principal în tulpina sa. Consumul său brut sau gătit face posibilă pierderea în greutate, rupe celulita și îmbunătățiți digestia. Fructele antioxidante și arderea naturală a grăsimii, ananasul este bun pentru figură!

Citiți acest articol :  cum să construiți mușchi fără să luați masă?

Aveți grijă, însă, să consumați cu moderație, ananasul este foarte bogat în zaharuri !

Papaya

Bogat în vitamina C, fibre, calciu, fier și fosfor, papaia este un fruct cu calorii scăzute, considerat a fi unul dintre cele mai bune alimente arde grăsimi.

Consumul acestui fruct exotic nu numai că face posibilă simțirea efect rapid de sațietatea avea efect de scurgere pe corpul tău și stimulează-ți sistemul imunitar. Aceste virtuți ale papaya sunt legate de enzima sa, papainacare descompune anumite lipide și zaharuri, absoarbe excesul de grăsime, descompune celulita și elimină coaja de portocală.

Lamaie: un aliment care degresează!

De reținut:

Fructele citrice sunt alimente bune de ardere a grăsimilor datorită conținutului de fibre care le conferă un efect de suprimare a foamei și care, de asemenea, participă la un tranzit intestinal mai bun. Pe de altă parte, acordați atenție conținutului de zahăr. Prin urmare, va consuma ca parte a unei diete echilibrate și cu moderație.

Cu conținutul său ridicat în fibre, pectină și vitamina C, lamaia are multe virtuti de slabit. Este un fruct care te ajută detoxifiați ficatulcine este satiating și antibacterian a naturii. Va fi foarte util să vă drenați corpul și să evitați balonarea.

Bine de știut:

Consumând un suc de lămâie în apă călduță dimineața, pe stomacul gol, veți activa secreția de bilă și, astfel, vă pregătiți corpul pentru a digera mai bine alimentele în timpul zilei.

portocaliu

Bogat în vitamina C, portocala este una dintre cele mai bune alimente arde grăsimi. Un consum suficient și regulat de portocale ar fi reduce nivelul de colesterol, insulină și glicemie. Este fructul ideal pentru integrarea în meniul zilnic al diabeticilor.

Persoanele care doresc să slăbească pot maximiza rezultatele prin combinare consum de portocale și sport. Se recomandă să-l bea înainte de a începe un exercițiu fizic pentru a arde cu până la 30% mai multă grăsime.

grapefruit

Ca aproape toate citricele, grapefruit-ul are multe virtuți și este unul dintre cele mai populare alimente de slăbire. El este bogat în vitamine și minerale care protejează corpul. Conținutul ridicat de apă este de asemenea benefic, deoarece se asigură hidratare a corpului.

pepene galben

Melonul are multe virtuți datorită componentelor sale. Este o laxativ natural al căror consum îmbunătățește tranzitul intestinal și eliminarea grăsimilor. Mâncând-o în mod regulat, îi puteți controla mai bine greutatea. calorii scăzut și bogat în zaharuri lente, pepene este consumat ideal ca gustare sau ca desert. Se estimează că una dintre componentele sale, citrulină, ar îmbunătăți, de asemenea, sănătate cardiovasculară.

Legume: cel mai bun aliat de ardere a grăsimilor

Legumele sunt fără îndoială cel mai bun aliat de slăbire. Bogate în vitamine și minerale, acestea sunt, în general, sărace în grăsimi și zaharuri. A consuma fără moderație!

vânătă

vinetele taie foamea

Trebuie să știți că vinetele sunt un adevărat burete, așa că este campionul incontestabil de a absorbi grăsimea! Bogat în saponinăea absoarbe grăsimile depozitate în timp ce facilitează tranzit intestinal și, de asemenea, lupta împotriva celulitei. Legume bogate în antioxidanți, vinetele oferă 18 kcal la 100 g și, în același timp, oferă o senzație de plinătate. Este bogat în minerale, în special potasiu detoxifică organismul și pectină, care scade colesterolul. Această mâncare este un adevărat aliat care slăbește. Așa că tratați-vă!

Usturoiul și ceapa

Usturoiul și ceapa sunt reputate ca alimente anti-obezitate, utile pentru limitează asimilarea grăsimilor. Pe lângă faptul că aduc aromă bucatelor, aceste două alimente sunt benefice pentru organism. Usturoiul, de exemplu, ar arde un maxim de calorii prin intermediul acestuia efect termogenic.

Ardeiul iute

Ardeiul iute este bogat în capsaicină, util pentru arde grasimi și pierdeți în greutate. Într-adevăr, unele studii arată că ardeii pot slăbi fără efort. Este recomandat persoanelor obeze sau supraponderale. Conform unor studii, persoanele care nu susțin ardeiul iute pot consuma ardei dulce și se pot bucura de aceleași virtuți. Această mâncare merge, ca usturoiul, pentru a promova termogeneza.

Ardeiul dulce

Pe de altă parte, dacă nu vă place foarte mult mâncarea picantă, veți găsi și voi capsaicină în ardei. Din familia ardeilor, ardeiul stimulează metabolismul și oferă o senzație de sațietate la sfârșitul mesei. Consumul acestui piper dulce bogat în antioxidanți, fibre, vitamina C și capsaicină, vă permite să ardeți mai multe calorii și, prin urmare, să vă perfecționați. Poate fi consumat crud sau gătit și beneficiază de toate beneficiile sale.

broccoli

broccoli arde grăsime

Mâncarea scăzută în calorii, broccoli este bogată în fibre, devenind astfel un aliment foarte eficient care arde grăsime. Într-adevăr, arde un maxim de energie în momentul digestiei. Bogat în vitamina CBroccoli este excelent. antioxidant. De asemenea, este un suprimant natural al apetitului, îmbunătățește tranzitul intestinal, limitează acumularea de grăsimi și promovează eliminarea toxinelor. Pe scurt, este clar un aliment care trebuie integrat în dieta ta!

Varza Kale

Kale este o varietate de varză verde. Acesta este diete de detoxifiere star. Bogat în vitamina C, calciu, vitamina K și fibre, kale ajută la limitează absorbția glucozei în sânge. Proprietățile sale îi permit să fie a puternic antioxidant și un excelent anti-inflamator, să aibă un efect drenaj și decongestionant. Prin urmare, este o dietă emblematică și vă putem recomanda doar să o încorporați în dieta dvs.!

tomată

Bogat în vitamine și minerale, roșia este hipocaloric iar consumul său este indicat în special pentru persoanele care suferă de diabet. Consumul regulat de roșii ar face limitează acumularea de celulită și grăsimi datorită conținutului ridicat de vitamina C.

Condimente și ierburi

ghimbir

Ideal pentru controlează glicemiaGhimbirul nu este doar un aliat pentru persoanele care doresc să slăbească, ci și pentru persoanele cu diabet. În plus, consumul său poate crește temperatura corpului și accelerând astfel eliminarea energiei. Aceasta este, din nou, termogeneza ! De asemenea, asigură un efect de sațietate, permițând astfel controlează mai bine pofta de mâncare și pierde în greutate.

scorțișoară

Dacă nu este adesea citat printre cele mai populare alimente de slăbire, scorțișoara este încă un aliment arde grăsime. Conform studiilor recente, ea limitează nivelul glicemiei și evită transformarea zahărului în grăsimi. Consumul de scorțișoară vă ajută să vă controlați mai bine nivelul glicemiei. Deci, puteți înlocui zahărul de scorțișoară în preparatele voastre.

Foarte bogată în fibre, scorțișoara este, de asemenea, un aliment suprima pofta de mancare ceea ce vă ajută să vă facilitați digestia. Se combină perfect cu mâncărurile sărate ca și cu deserturile și se potrivesc în special cu iaurtul sau brânza de căsuță.

pătrunjel

real suprimant natural al apetituluiPătrunjelul nu este doar o plantă aromatică. Este o plantă bogată în fibre și vitamina C care o ajută să facă din ea un aliment eficient care arde grăsimi. Consumul său în perfuzie sau brut, permiteelimina toxinele din sânge, din limitează asimilarea grăsimilor în corp și din reglați pofta de mâncare.

curcumă

Turmericul este unul dintre condimentele preferate ale bucătăriei asiatice. Pe lângă stimulează-ți digestiaeste un aliment care arde grăsime, care este foarte eficient. Într-adevăr, acest aliment acționează asupra ta celule grase și permite astfel eliminarea mai ușoară a grăsimilor. Bogat în Beta carotenul iar în vitamina CTurmeric vă va oferi un adevărat impuls!

Citiți acest articol :  De câte ori trebuie să te antrenezi săptămânal pentru a obține rezultate?

Alte alimente ard grăsimile

Tărâțe de ovăz

Ideal pentru foamea moderată și așa, năpârlind, tărâțele de ovăz nu sunt doar pentru sportivi. Bogat în fibre, permite capturați grăsimile ingerate și pentru a facilita tranzit intestinal. Oferind senzație de sațietate și ideal pentru confortul intestinal, tărâțele de ovăz presară aproape tot ceea ce mănânci … un motiv bun pentru a-l integra în mesele noastre zilnice!

Ceai verde

Arzător de grăsime recunoscut și incontestabil, ceaiul verde este bogat în catechine care stimulează metabolismul și eliminarea energiei (Permite ficatului să arde mai rapid grăsimea) și taninuri care împiedică asimilarea grăsimilor. Unele studii recomandă consumul a cinci căni de ceai verde pe zi și asocierea acestuia cu trei ore de sport (de exemplu, mers pe jos) pe săptămână, pentru a pierde în greutate în mod semnificativ. Pe lângă faptul că este un ucigaș de grăsimi, ceaiul verde are alte virtuți: poate preveni anumite tipuri de cancer, precum și boli cardiovasculare.

ceai verde: o arsură bună de grăsimi?

Cafea: un adevărat scurgător natural

Cafeaua este un aliment care arde grăsime, care s-a dovedit deja. Bogat în cafeina, industria de subțire se sfâșie, mai ales pentru capacitatea sa de stimulează eliminarea celulitei. Consumul său de dimineață permite pentru a activa eliminarea grăsimilor.

Bine de știut:

Cafeaua te ajută să arzi grăsimea în multe feluri: poți folosi motive de cafea pentru a-ți face propriile exfolieri anticelulitice! În cafenea, nu aruncăm nimic!

Seminte de in

Consumul de semințe de in are un efect asupra colesterol. Consumate întregi sau măcinate și în mod regulat, acestea permit nu numai să adopte o dietă sănătoasă, ci și să permită o pierdere naturală în greutate.

oțet

Otetul este o alimentele arde grăsimi recomandate, util pentru a modera pofta de mâncare. în scăderea nivelului de zahăr din sânge în organism, face posibilă limitarea asimilării zahărului în sânge, la senzație de sațietate și în cele din urmă, slăbește. Conform unui studiu, oțetul ar fi de asemenea limita stocarea grasimilor în corp. Prin combinarea acesteia cu fibre, va stimula eliminarea grăsimilor și a apetitului moderat.

Acum aveți toate informațiile pentru a contura meniuri de ardere a grăsimilor la fel de delicioase ca eficiente pentru pierderea în greutate!

Descoperiți și: Arzător de grăsime puternic pentru femei fără sport: pe care să le alegi?

TOP 25 Alimente ard eficiente grăsimi
4.9 (98%) 546 voturi