Cronicizări împotriva diabetului în 10 puncte cheie

  • Detectează, tratează și sprijină diabetul

  • Mâncând toate alimentele, dar la momentul potrivit al zilei, acesta este principiul cronicizării. Poate ajuta la echilibrarea dietei unui diabetic. Alegeri bune de făcut.

    Cronicizări împotriva diabetului în 10 puncte cheie

    Proteine, grăsimi, zahăr, fibre … organismul are nevoie de nutrienți pentru a funcționa. Soluțiile Dr. Alain Delabos, care a dezvoltat crononutriție, pentru a le consuma cu înțelepciune atunci când unul este diabetic. Obiective: a scăpa de kilogramele în plus, regla zahărul din sânge și diabetul.

    Consumăm alimente amidonice fără exces

    "Evităm să mâncăm prea multă pâine, orez, paste, cartofi … nu supra-lucrați pancreasul. Acesta este deja obosit când unul este diabetic ", spune dr. Alain Delabos. Dar nu le scoatem! Sunt calibrate corect și diversificate pe cât posibil.

    Punem proteine ​​pe meniurile sale

    Dar nu zdrobim proteinele animale. „Conțin triptofan, un precursor al serotoninei, o substanță care joacă un rol vital în reglarea apetitului Spune dr. Delabos.
    Cei trei vectori principali ai triptofanului sunt brânza, carnea, peștele și fructele de mare. Ciocolata conține, de asemenea, mai puține.

    Seara, preferăm peștele decât carnea

    „Proteinele din pește și fructe de mare sunt ușoare, în comparație cu carnea”, a spus nutriționistul. Nu sunt susceptibile să perturbe somnul. Nu ezitați să mâncați o cantitate mare de pește sau fructe de mare, astfel încât organismul să își folosească rezervele de triptofan și să evite să sufere de hipoglicemie nocturnă, responsabil pentru gustarea care va crește, din păcate, glicemia și va reduce apetitul dimineții. "

    Citiți acest articol :  o săptămână de meniuri cu rețetele noastre

    Mâncăm zaharuri rapide doar o dată pe zi

    „Cu cât aduceți mai puțin zahăr la un diabetic, cu atât el devine mai bun”, spune dr. Delabos. Zaharurile rapide se iau în cantități mici, iar după-amiaza târzie. Nu există niciun motiv să le înlocuiți cu îndulcitori, care nu au arătat beneficii.

    Unele produse lactate sunt eliminate treptat

    „Cele care conțin cel mai mult lactoză, zahăr prezent în lapte, iaurt, cașcaval, mic elvețian … ", spune nutriționistul. Trebuie să țineți cont de conținutul de carbohidrați al produselor lactate pentru a vă controla glicemia. Trebuie evitate toate cele îmbogățite cu fructe și aromate.

    Zapotează vasele care conțin glutamat

    Acest aditiv alimentar, menționat sub codul E621, excită papilele gustative și crește dorința de a mânca. „Este prezent în cantități mari în bucătăria chinezească, în hamburgerele unor restaurante de tip fast-food, în crocante, sosuri, prăjituri aperitive …”, spune nutriționistul.

    Acordăm atenție legumelor foarte dulci

    Sunt evitate prea multe cartofi dulci, anghinare, sfeclă și morcov.

    Preferăm cerealele mai puțin bogate în carbohidrați

    „Ca hrisca, secara, orzul și ovăzul”, spune dr. Delabos.

    Ne punem pe fibre

    Ele sunt importante pentru a se asigura bun tranzit intestinal. De asemenea, fibrele întârzie absorbția carbohidraților, ceea ce limitează creșterea nivelului de glucoză din sânge după masă.

    Alegem bine grăsimea

    Prea multa grasime poate face diabetul mai dezechilibrat si supraponderal. „Consumăm grăsimi saturate dimineața, de preferință și polinesaturate restul zilei”, adaugă nutriționistul.

    O zi tipică de crononutriție diabetică

    Iată ce puteți mânca la micul dejun, la prânz, la ceaiul după-amiază și la cină, pentru a ajuta la prevenirea diabetului și la vărsarea kilogramelor în plus.

    Citiți acest articol :  Cum să slăbești fără să faci sport?

    mic dejun

    • Ceai, cafea, ceai din plante fără zahăr și fără lapte
    • + brânză după bunul plac
    • + 40% din brânză de pâine (de exemplu, 50 g brânză = 20 g)

    mic dejun

    • 200 g de carne roșie, albă, de mâncare sau de mezeluri reci
    • + 3 lingurițe s. alimente amestecate cu amidon (15 cl de alimente preparate cu amidon)

    gust

    • 20 g ciocolată neagră cu cacao 70% amar sau ½ bol chinezesc de nuci, alune, păcan, fistic natural sau ½ bol chinezesc de măsline Sau 1 avocado simplu sau în vinetă
    • + ceai, cafea, perfuzie fără zahăr, fără lapte

    cină

    • Pește sau fructe de mare după bunul plac
    • + 1 salată verde sau 3 lingurițe. s. legume mixte (15 cl de legume fierte)

    La fiecare masă, se poate bea apă liniștită sau spumantă, dar niciodată apă aromată sau cafea, ceai sau infuzie fără zahăr sau lapte.


    icon-citate

    pentru scade indicele glicemic al prăjiturilor de casăLa aluat se adaugă făină de cocos, tărâțe de ovăz sau psyllium. De asemenea, vă puteți îndulci prăjiturile cu miere, în special miere de salcâm, al cărui indice glicemic este de doar 53 și a cărui putere de îndulcire este superioară zahărului. În cele din urmă, ne vom concentra pe scorțișoara care, pe lângă parfumul pe care îl oferă deserturi, ajută la scăderea glicemiei.

    De citit și

    Detectează, tratează și sprijină diabetul

    Véronique Bertrand
    Dr. Alain Delabos, medic nutriționist
    Articol publicat pe

    Cronicizări împotriva diabetului în 10 puncte cheie
    4.9 (98%) 546 voturi