5 săptămâni pentru a slăbi între 5 și 10 kilograme

Ai câteva kilograme în plus pe care ai vrea să le pierzi rapid, dar fără a te priva. Dr. David Benchetrit a conceput o versiune expresă a programului său de slăbire LeDietCare.

5 săptămâni pentru a slăbi între 5 și 10 kilograme

Ideal pentru nerăbdători, LeDietCare rapid vă solicită doar 5 săptămâni de efort! Dar lipiți-vă de scrisoare.

Prima săptămână: faza rapidă

Obiectiv: a pierde între 2 și 3 kilograme într-o săptămână de efort. Timp de 7 zile, dieta dvs. este formată din proteine ​​slabe (cod, merluci, friptura, coaja de vițel …), legume cu conținut scăzut de zahăr (broccoli, varză roșie și verde, spanac, napi, roșii …) și produse lactate slabe. Toate aceste alimente pot fi consumate după bunul plac, fără grăsime! Exclude carbohidrații și lipidele simple sau complexe.

Pentru a compensa lipsa de grăsime, luați în considerare fierberea, cuptorul cu microunde, apa sau bouillon-ul și adăugați condimente și condimente. „Această combinație dietetică declanșează o pierdere rapidă în greutate, deoarece organismul, fără aportul de grăsimi și carbohidrați, este obligat să-și atragă rezervele, fără riscul de a pierde mușchii”, spune dr. Benchetrit.

O fază totală care durează maxim 4 săptămâni

Reintroduci anumite alimente (carne grasă și pește gras, leguminoase, morcov, dovleac, porumb …), este faza totală. „Această fază durează maxim 4 săptămâni, timp în care cantitatea de carbohidrați complecși (paste, orez, pâine etc.) este crescută treptat în timpul meselor, iar lipidele sunt reintroduse. "

Pe de altă parte, produsele dulci (inclusiv fructele) și alcoolul nu sunt încă recomandate.

Citiți acest articol :  Efectele micromorfometrice și stereologice ale extractelor etanolice din semințele de Garcinia cambogia pe testicele și epididimidele șobolanilor Wistar adulți

Faza finală pentru a-și prelua viteza de croazieră

Puteți mânca din nou orice … în mod rezonabil. „Și datorită acestei noi diete echilibrate, veți continua să slăbești, deoarece aportul caloric va fi întotdeauna puțin sub ceea ce ai folosit înainte”, spune dr. Benchetrit.

Sfatul Dr. Benchetrit

Exercițiu dimineața, înainte de micul dejun. Orice efort fizic făcut „stomacul gol” vă permite să ardeți mai multe grăsimi. Cu toate acestea, pentru a evita suflarea pompei, puteți mânca, înainte, o felie de șuncă slabă, un ou tare sau o brânză albă.

Alegeți o activitate de anduranță (mersul, alergarea, înotul, ciclismul …). Aceste sporturi forțează organismul să apeleze la rezervele sale de grăsimi și îl fac să ardă între 150 și 400 kcal / oră. De asemenea, rafinează mușchii. să exerseze cel puțin 45 de minute de două ori pe săptămână.

LeDietCare: săptămâna dvs. de meniuri în fază rapidă

luni

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + ouă prăjite + carne Grisoane.
  • Pranz: salata de padure (ciuperci din Paris, salata de miel, rosii, sfecla, sunca alba, patrunjel) + sos (fromage blanc, lamaie, St Morêt 0%).
  • Cina: sparanghel și maioneză de muselină + casolette de cod + brocoli piure + tartă 0% .Colații: brânză, alb 0%, + șuncă albă.

marți

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + brânză albă 0%.
  • Prânz: friptură la grătar + roșii cu ierburi din Provence + inima leului extra-ușor.
  • Cina: file de julienne cu ierburi și lămâie + ciuperci grecești + Pătrat proaspăt 0%.
  • Gustări: iaurt 0% + șuncă de pasăre.

miercuri

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + coajă de ou + șuncă.
  • Prânz: pui prăjit cu ardei iute + piure de broccoli + 0% tartru.
  • Cina: salată asiatică (varză de fasole, lăstari de bambus, creveți, coriandru) cu sos de soia + iaurt 0%.
  • Gustări: brânză albă 0%.
Citiți acest articol :  Lămâia Scade? Postul bun sau rău?

joi

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + iaurt 0%.
  • Pranz: rosii catifelate + omleta de ciuperci / sunca + branza Bridelight 5%.
  • Cina: praz cu sos de ierburi + solut la gratar + dovlecel de lămâie + St Morêt 0%.
  • Gustări: Laptele fermentat pentru a bea 0% + carne Grisons.

vineri

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + șuncă de pasăre.
  • Prânz: pește învelit cu chimen + fasole verde aburită + Fresh Square 0%.
  • Cina: dovlecel curry catifelat + filet la gratar + broccoli cu lamaie la abur + iaurt 0%.
  • Gustări: brânză albă 0% + șuncă albă.

sâmbătă

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + iaurt 0%.
  • Pranz: friptura de tocană prăjită + soufflé de dovlecel + cancoillotte.
  • Cina: ciorba de castravete inghetata + pui tocat cu ghimbir + spanac aburit + St Morêt 0%.
  • Gustări: carne Graubünden + 0% brânză albă.

duminică

  • Mic dejun: cafea, ceai fără zahăr + șuncă afumată.
  • Pranz: salata oceanica (mesclun, raza sau cod, ierburi), sos aurora + iaurt 0%.
  • Cina: castraveți, sos de iaurt + fenicul provensal + friptură de vită + inima de leu extra-ușor.
  • Gustări: lapte fermentat pentru a bea 0% + șuncă de pasăre.

Pentru a consulta : site-ul www.ledietcare.fr

De citit și

Véronique Bertrand

Articol publicat pe

5 săptămâni pentru a slăbi între 5 și 10 kilograme
4.9 (98%) 546 voturi