4 exerciții exprimate pentru a pierde burtica la birou

1- Vacumul pentru a lucra abs

În acest exercițiu, se pune problema folosirii unei tehnici de respirație împrumutate din yoga. Puteți face acest lucru în picioare sau așezat la birou foarte simplu. Tot ce trebuie să faceți este să contractați abs-urile poziționându-vă spatele drept și apoi inhalând-o prin a-ți duce stomacul în sus, atât cât doriți ca buricul dvs. să vă atingă coloana vertebrală (aproximativ 5 secunde). Apoi, expirați lent cât mai mult posibil prin introducerea în continuare a burtei (aproximativ 10 secunde).

Faceți acest exercițiu de patru ori la rând și suficient de des pentru a vedea un efect real.

2- Teacă pentru a pierde burtica discret

Nimic mai bun decât o mică teacă pentru a pierde puțină burtă fără a petrece ore întregi. Pentru a face acest scurt exercițiu, poziționați spatele drept și puneți coatele și antebrațele plate pe birou. Apoi, trebuie să vă sprijiniți pentru a vă ridica picioarele de pe sol și pentru a vă ridica genunchii. Mțineți exercițiul de acoperire între 10 și 40 de secunde, în funcție de nivelul dvs., le în timp ce contractează abs.

Un exercițiu de făcut atunci când ești liniștit la birou, în timpul pauzei de prânz, de exemplu.

3- Torsiunea bustului pentru a rafina dimensiunea

Acest exercițiu este foarte simplu, chiar dacă nu neapărat discret. În acest caz, țineți spatele drept, picioarele plate pe podea. Trageți abs și apoi întoarceți umerii pe o inhale fiind atent să nu vă mișcați șoldurile și lăsați ochii să se uite peste umăr. Simțiți răsucirea la talie și, dacă este posibil, rămâneți pe expirație accentuând răsucirea. Apoi reveniți în centru, inspirați și porniți din nou pe partea cealaltă. În cel mai bun caz, repetați acest exercițiu de 10 ori pe fiecare parte.

Citiți acest articol :  Performanța culturismului: 5 suplimente alimentare esențiale

4- Flexia laterală pentru a-și pierde dragostea

Dacă vizați mai multe mânere de dragoste, acest exercițiu va fi mai mult decât recomandat. Aceasta înseamnă să poziționezi spatele drept, gâtul în alinierea coloanei vertebrale și picioarele bine ancorate la sol. Privind înainte, trebuie să atingeți podeaua cu mâinile, pe fiecare parte a scaunului, făcând îndoirea laterală a bustului. Desigur, trebuie să vă asigurați că vă mențineți spatele drept în timp ce efectuați exercițiul.

4 exerciții exprimate pentru a pierde burtica la birou
4.9 (98%) 546 voturi